Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman (MOU) Antara Mpire dan TheLorry

Created: 15.April 2021

Dengan trak baharu, pemandu dapat meningkatkan keuntungan mereka. Kerjasama antara Mpire dan TheLorry bertujuan untuk mengurangkan jumlah kos pemilikan dan meningkatkan kejayaan penghantaran.

Permintaan untuk e-dagangan telah meningkat dengan mendadak semasa wabak Covid-19 dan keperluan untuk kapasiti pengangkutan telah meningkat seecara berterusan. Oleh itu, Mpire Group telah mengenal pasti TheLorry sebagai rakan kongsi untuk menyokong industri tempatan dengan membuat tawaran istimewa kepada kumpulan sasaran yang tertentu. Dato Billy Goh, Pengarah Urusan Mpire Group memberitahu kami sebelum ini bahawa syarikat mereka sudah bersedia untuk menghadapi situasi yang berbeza.

Untuk membolehkan komuniti rakan pemandu TheLorry mempunyai kelebihan daya saing, kedua-dua pihak telah bekerjasama untuk menurunkan kos dan mengembangkan perniagaan rakan pemandu-pemandu TheLorry. Di dalam acara dalam talian baru-baru ini, Goh dan Ethan Lim, Pengurus Negara (Country Manager) TheLorry telah menandatangani Memorandum Persefahaman (MOU) yang akan memberi akses kepada pemandu-pemandu yang disenaraikan oleh TheLorry kepada kenderaan bertaraf dunia menjadikan aset utama mereka.

Lim berkata, “Kami sangat gembira dengan kerjasama ini antara Mpire Group dan TheLorry. Ia akan membolehkan rakan kongsi TheLorry untuk mengakses bukan sahaja lori bertaraf dunia dan sokongan serta perkhidmatan berkualiti tinggi selepas penjualan, tetapi juga menawarkan pelbagai pilihan program pemilikan kenderaan yang istimewa. " Menurut beliau, permintaan untuk penghantaran dalam talian telah berkembang dengan kadar yang pantas sehingga rantaian bekalan merasakan tekanan untuk mengatasi permintaan sebegini. "Pandemik ini telah mengubah tingkah laku pengguna secara drastik dan telah mempercepatkan penggunaan digital. "

Lim berharap bahawa program ini akan menggunakan kenderaan yang lebih baharu dan lebih berkesan untuk membolehkan Pemandu Rakan Kongsi mereka melaksanakan penghantaran dengan sempurna dan menjana lebih banyak wang.

Goh menjelaskan bahawa idea di sebalik perkongsian ini adalah untuk menawarkan jumlah kos pemilikan yang lebih rendah kepada 5000 pemandu TheLorry yang pada masa ini menawarkan perkhidmatan mereka sebagai Pemandu Rakan TheLorry. "Dalam situasi semasa, kita perlu menyesuaikan diri menuju norma baharu, proses penjelasan penjualan kenderaan akan dilakukan melalui panggilan video sebagai salah satu langkah keselamatan. "

Siapakah TheLorry?
TheLorry adalah penyewa dan platform penempahan jenis untuk lori, van atau 4x4 yang cepat dan mudah. Perkhidmatan sedia ada adalah seperti pengangkutan lori, pindah rumah profesional, pelupusan perabot dan pejabat penggerakan.

Dengan ini, TheLorry akan bekerjasama dengan pemandu yang bereputasi dan berpengalaman untuk memastikan bahawa barangan anda diangkut dalam keadaan yang terkawal dan selamat sampai ke destinasi anda.